ایا کاسکو افسردگی را از بین می برد؟


سلام همانطور که احتمالا می دانید من روانشناس نیستم اما دیدگاه خودمو فقط به خاطر حمایت از حیوانات در این رابطه بیان می کنم.

متاسفانه عده زیادی بوده و هستند که فکر می کنند اگر تنها هستند وجود حیوانی مانند یک طوطی کاسکو با هوش زیاد انها را از تنهایی در می اورد، البته این درست است اما اگر ان شخص افسرده نباشد چون اگر شما افسرده هستید ۱۰۰ درسد تضمین می کنم که راه حل نجات از افسردگی اوردن حیوانات به خانه نیست خصوصا کاسکو که خیلی زود متوجه محیط کسل کننده می شه و خودش هم دچار پریشانی و افسردگی شدید می شود و از نظر قیمت هم حدود ۴۰درسد بی ارزش می شود.

این درست است که بودن کنار پرنده و حیوانی مانند کاسکو ارامش بخش است اما فقط و فقط در هنگامی که شما صاحب خوب و سروحالی باشید. بارها دیده ام که صاحبان کاسکوها کاسکوی خود را فقط برای انکه فکر می کنند کلاس داره نگهداری کرده و در گوشه ای مدتها بدون توجه واقعی و عاشقانه پرنده را رها می کنند این افراد بدون انکه خود اگاه باشند ظلم بزرگی مرتکب شده که طوطی خود را از غذاهای مخصوص کاسکو و ازادی تحرک و سرگرمی ها و همچنین وجود یک جفت ماسب برای کاسکو  و عشق و علاقه به دور نگه می دارند.

انگار حالا که زورشان به ادمهای دیگر نمی رسد و انسان ضعیفی در جامعه هستند با این کارها می خواهند تلافی را سر حیوانات خانگی خود در بیاورند.

 

اما ایا تنها کیست و به چه کسی تنها می گویند؟

تنها کسی است که در دنیا هیچ کسی را ندارد پس اگر برای خودتان فقط به این خاطر که همدم و یار مناسبی ندارید خود را تنها ندانید

. احساس تنهایی و ترس از اینده و....حسی است که در همه انسانها وجود دارد.



تاريخ : 10 فروردين 1389برچسب:, | 9:42 | نویسنده : محمد امین |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • فال عشق
  • انجمن مورفولوژی جغرافیایی